sobota, 26 stycznia 2013

Peeling enzymatyczny Dermedic HYDRAIN3


Przyznaje, że to pierwszy peeling enzymatyczny jaki stosowałam, bo do tej pory wychodziłam z założenia, że nic tak nie złuszczy suchej skóry, jak mechaniczne drobinki. Jakiś czas temu w aptece wpadł mi w oczy peeling HYDRAIN3 marki Dermedic, więc postanowiłam spróbować.



Co obiecuje producent ?

Delikatnie, nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka. Udrażnia drogę dla działania kosmetyków pielęgnacyjnych. Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny. Nie wysusza skóry. Do stosowania raz w tygodniu, bez tarcia i bez konieczności zmywania skóry po zabiegu.

Moja opinia:

Peeling zamknięty został w wygodnej i poręcznej stojącej tubce z zamknięciem "na klik". Produkt ma kremową, gęstą konsystencję, dzięki której łatwo się nakłada na twarz i nie spływa z niej. Zapach jest przyjemny, nie drażniący. Przy nakładaniu trzeba nabrać wprawy ile to jest "niezbyt cienka warstwa", tak jak zaleca producent. Ja nakładam troszeczkę więcej niż zwykłego kremu. 



Producent zaleca nałożyć peeling i pozostawić go na 15-20 minut, a pozostałości zetrzeć wacikiem. Ja jednak zwykle nakładam go na po wieczorem kąpieli i pozostawiam na całą noc, a rano zmywam twarz tonikiem i nakładam krem nawilżający. Przynosi to całkiem zadowalające efekty :) 

Przy pierwszym nałożeniu peelingu enzymatycznego czułam po chwili naprawdę delikatne mrowienie, co było dla mnie znakiem, że składniki zaczynają działać. I nie pomyliłam się. Przy regularnym stosowaniu (1-2 razy / tydzień)  skóra staje się gładka i dobrze nawilżona. A co najważniejsze peeling usuwa wszelkie suche skórki. Dodatkowo peeling Dermedic dobrze nawilża skórę dzięki zawartości kwasu hialuronowego i Urea, a nawilżenie utrzymuje się przez dobre kilka godzin po zmyciu preparatu.


Polecam szczerze. U mnie ten produkt na pewno zajmie stałe miejsce na łazienkowej półce :) 

Chwalę za:
- usuwanie suchych skórek
- nawilżenie
- wygodę stosowania (bez zmywania i tarcia)

Ganię za:
- cenę

Pojemność - 50 ml
Cena - ok 30 zł

Skład:

11 komentarzy:

  1. ostatnio mama mi o nim opowiadala i pytala sie czy go znam;)pomyslalam matko skad ona wynalazla taki specefik a jak sie okazalo dostala:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny peeling ale troszkę cena za wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wydaje mi się, że jest dość wydajny więc myślę że warto zainwestować dla tych efektów :)

      Usuń
  3. Peeling warty tej ceny , nic dodac nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno peelingi enzymatyczne są dużo lepsze od zwykłych peelingów. Poza tym firma Dermedic jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już kilka pozytywnych opinii o nim czytałam pewnie jest ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie peeling jest bardzo wydajny i do tego bardzo delikatny przeznaczony dla skóry wrażliwej, peelingi mechaniczne podrazniają i nie nadają się do każdego rodzaju skory. Ja go stosuję troszke inaczej niz zalecają, trzymam go na ok 30 min a poznije zmywam ze wzgledy na podatnosci mojej skóry do zapychania, wiekszośc się wchłania a pozostałosc mozna sciągnac wacikiem i też bedzie dobrze :)Cera staje sie naprawdę dobrze nawilzona, delikatna i miekka w dotyku. Ja jestem zadowolona ogolnie z kosmetyków dermedica, stosuje jakiś czas i moge polecic ze spokojnym symieniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. japrzetestowałam z tej firmy krem do twarzy i płyn miceralny które sprawdziy sie doskonale i przymierzałam sie do zakupu innych produktów w tym peelingu!po przeczytaniu Twojej recenzji przekonałaś mnie doskonale do zakupu!mykam dziś do apteki po ten produkt!pozrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...