sobota, 5 stycznia 2013

Nawilżający płyn do demakijażu oczu Ziaja

 Demakijaż to podstawa słyszałam od początku mojej przygody z malowaniem. Mama zawsze zwracała mi uwagę, że jeśli uważam się za tak dorosłą, żeby się malować, to muszę też znaleźć siłę, żeby przed snem zmyć wszystko co mam na twarzy. I zostało mi to do tej pory. Mogę wrócić z imprezy naprawdę zmęczona :) ale prawie zawsze pamiętam, żeby zbyć makijaż i rano nie wyglądać jak miś panda. Ważne jednak, żebym miała do tego dobry preparat.



Co obiecuje producent ?

Skutecznie i delikatnie usuwa makijaż. Wiąże wodę oraz trwale nawilża naskórek. Zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu. Zapobiega transepidermalnej utracie wody ze skóry (TEWL). Wykazuje wysoką skuteczność nawilżenia skóry i łagodzenia podrażnień.



Moja opinia:
Zarówno moja cera, jak i oczy nie należą do specjalnie wrażliwych,ale kiedy w moje ręce wpadł płyn do demakijażu oczu Ziaja pomyślałam, że to musi być płyn skuteczny,ale jednocześnie delikatny ze względu na miejsce jego stosowania. Niestety, okazał się zbyt delikatny. Żeby zmyć nim dobrze wytuszowane rzęsy trzeba się porządnie namęczyć, a jeśli mamy jeszcze nałożony eyeliner to trzeba go użyć zdecydowanie więcej. Dodatkowo, co dziwne - płyn nieco szczypie w oczy, a moja skóra wokół oczy po jego zastosowaniu jest zbyt napięta. Nie wiem czym objawia się jego formuła nawilżająca, ale mojej skóry z pewnością nie nawilża. Jeśli ktoś z lenistwa, chciałby nim zmyć cały makijaż - nie poleca. Skóra staję się sucha i szorstka. Ja raczej nie skuszę się na kolejne opakowanie.

Płyn do demakijażu oczu Ziaja dostępny jest w wygodnej buteleczce, z nakładką dzięki której strumień płynu jest wąski i z pewnością nie wyleci go za dużo.

Chwalę za:
- bardzo przystępna cena
- produkt Polski

Ganię za:
- zbyt łagodna formuła
- nie zmywa mocnego makijażu
- mało wydajny


Pojemność - 120 ml
Cena - 3,50 - 4 zł


Skład:

7 komentarzy:

  1. Nie zmywanie mocnego makijażu eliminuje go z mojej listy produktów do kupienie ;) Nie ma dla mnie nic gorszego niż zacieranie powiek i oglądanie podemakijażowej twarzy przypominającej misia pandę ;)
    Dzięki za recenzję! Pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeśli ktoś tak jak ja starannie tuszuje rzęsy i używa eyelinera to nie ma szans, żeby zmyć makijaż bez długiego pocierania.

      Usuń
  2. używałam go, ale zrezygnowałam przez to, że nie do końca zmywa makijaż ;( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Ziaję, a tu widzę produkt się nie sprawdził.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też pasuje większość produktów marki Ziaja, niestety ten mi nie przypasował

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny produkt Ziaja do demakijażu który okazuje się bublem.
    Ja tam wielbie zestaw ogórkowy: mleczko i tonik :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...