niedziela, 30 grudnia 2012

Swiss Nature- Krem na dzień do cery suchej i wrażliwej od Zepter


Krem nawilżający to dla mnie podstawa pielęgnacji. Zarówno na co dzień - pod makijaż, jak i w leniwy weekend, kiedy na mojej twarzy nie ma ani grama podkładu. Dlatego nieustannie poszukuje tego idealnego kremu, który nawilży moją suchą skórę, będzie lekki i nie będę odczuwała po nim efektu zbyt dużego napięcia skóry. Po wypróbowaniu kremu  Szwajcarskiej marki Swiss Nature wydaje mi się, że jestem coraz bliżej znalezienia ideału.



Co obiecuje producent ?
Doskonały, szybko wchłaniający się, jedwabisty krem, który nawilża, odżywia, chroni i zmiękcza skórę przez cały dzień. Krem na dzień Swiss Nature jest idealnym podkładem pod codzienny makijaż, chroniącym skórę przed promieniami UV-A i UV-B.

Swiss Nature - linia do pielęgnacji skóry na bazie ekstraktów z szarotki alpejskiej. Ekstrakt ze świeżej szarotki stanowi koktajl antyoksydacyjnych oraz ujędrniających substancji, które chronią przed wolnymi rodnikami wytworzonymi przez promienie UV, dym oraz zanieczyszczenie środowiska.





Moja opinia:
Mimo, że do wypróbowania miałam tylko próbkę jaką dostałam z moim grudniowym SHINYBOX - krem wywarł na mnie duże wrażenie. Dla mnie jest idealny. Lekki krem o delikatnym zapachu, szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża, przy czym nie zostawia tłustej warstwy na twarzy - dlatego jest idealny pod makijaż. Już po 2 aplikacjach kremu twarz jest wyraźnie nawilżona, odżywiona i miękka. Krem jest bardzo wydajny, ponieważ próbka 5 ml wystarczyła mi, aż na 3 dość obfite aplikacje.  I choć cena jest dość wysoka z pewnością skuszę się na zakup całego opakowania.

Krem dostępny na rynku jest zamknięty w wygodnej stojącej tubce.

Chwalę za:
- bardzo dobry i długotrwały efekt nawilżenia
- wydajność

Ganię za:
- dość wysoką cenę za taką pojemność

Pojemność - 50 ml
Cena - ok 64 zł


Skład:

5 komentarzy:

  1. No tak, cena wygórowana....:)

    Ps.
    No to koniecznie musisz spróbować tego z Tutti Frutti Farmony... naprawdę warto, zapach jest taki że dziewczyny miały ochotę go zjeść...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/11/zapach-ktory-mnie-zauroczy-bez-reszty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko gdzieś znajdę to muszę sprawdzić ten arbuzowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno za jakość trzeba płacić , ale ja uważam , że wcale to nie jest prawda ;) Szwajcarskie i Norweskie firmy cieszą się dobrymi kremami nawilżającymi z tego co wiem . Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. NO cóż, cena mnie przeraziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. It seems the Gujarat investors are returning to real estate business after an interval.
    Robert Shumake's mission is to inform the public about mortgage fraud and real estate scams and to provide tips on how to avoid being a victim. The activity can occur immediately before or after the meeting.

    Also visit my web site :: Asunnot

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...