sobota, 15 grudnia 2012

Grudniowy ShinyBox


Wczoraj wieczorem kurier przyniósł mi mój pierwszy ShinyBox. Przesyłka dotarła szybko i sprawnie a jej zawartość "na pierwszy rzut oka" mnie nie zawiodła. 



W pudełku znalazłam: 
- Zepter krem na noc do cery suchej i wrażliwej
- Zepter krem na dzień do cery suchej i wrażliwej
- Dermedic szampon do włosów chroniący skórę - produkt pełnowymiarowy
- Delia baza pod makijaż - produkt pełnowymiarowy
- Delia baza pod mascarę - produkt pełnowymiarowy
- Annabelle Minerals: róż mineralny, korektor mineralny, podkład mineralny rozświetlający, podkład mineralny matujący

Myślę, że w pierwszej kolejności uda mi się wypróbować bazę pod makijaż, bazę pod tusz i kosmetyki mineralne. Recenzje tych produktów pojawią się na blogu w ciągu kilku najbliższych dni :)

Jeśli też chcecie otrzymać pudełko ShinyBox za darmo musicie zalogować się na stronie http://shinybox.pl/?ref=f7aa5e4  i zbierać ShinyStars, lub zamówić je za 49 zł na stronie ShinyBox.pl 

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...