wtorek, 18 grudnia 2012

Delia FREE SKIN - Baza pod makijaż wygładzająca i przedłużająca trwałość makijażu


W grudniowej przesyłce od SHINYBOX znalazłam pełnowymiarowe opakowanie bazy pod makijaż FREE SKIN wygładzającej i przedłużającej trwałość makijażu, marki Delia. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem, dlatego szybko zaczęłam jej test :)



Co obiecuje producent ?
Baza pod makijaż FREE SKIN została opracowana specjalnie z myślą o zdrowej, pięknej cerze. Delikatna formuła FREE SKIN nie blokuje porów i umożliwia oddychanie komórek skóry, dzięki czemu cera uzyskuje świeży i naturalny wygląd. Unikatowe połączenie składników aktywnych, gwarantuje rewelacyjny efekt na skórze:
- formuła SME (Stay-on MakeUp Efect) - zapewnia trwały makijaż oraz aksamitną gładkość skóry
- kwas hialuronowy - intensywnie nawilża
Baza FREE SKIN doskonale rozprowadza się na skórze pozostawiając ja aksamitnie gładką i intensywnie rozświetloną. Stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż, przedłużające jego trwałość.



Moja opinia:

Podchodziłam do tej bazy z pewnym dystansem i brakiem przekonania. Moja ulubiona baza pod makijaż jest bazą sylikonową, a kremowej bardzo dawno nie stosowałam. Baza zamknięta jest w wygodnym stojącym opakowaniu wyposażonym w poręczną pompkę. Jedno naciśnięcie to porcja w sam raz na jedną aplikację na twarz i szyję. Baza marki Delia ma gęstą, kremową konsystencję, którą łatwo się nakłada i rozprowadza. Ma delikatny, niechemiczny zapach. Po nałożeniu na twarz dość szybko się wchłania, a skóra jest nawilżona i wygładzona. Niestety po nałożeniu podkładu, lub sypkiego pudru na mojej twarzy widoczne już po chwili są "suche skórki". I dla mnie to zdecydowany minus tej bazy. Jednak jeśli chodzi o przedłużenie trwałości makijażu - zgadzam się z producentem. Dzięki użyciu bazy Free Skin makijaż utrzymuje się na skórze dłużej. Podsumowując bazę polecam osobą, które nie mają wyjątkowo suchej skóry, bo nawilża w stopniu umiarkowanym, ale z jej pomocą makijaż utrzyma się zdecydowanie dłużej niż bez. Ja jednak pozostanę wierna mojej bazie pod makijaż marki SEPHORA.


Chwalę za:
- duże opakowanie w niskiej cenie
- wydajność
- przedłużenie trwałości makijażu

Ganię za:
- niewielkie nawilżenie

Pojemność - 55 ml
Cena - 20-23 zł

Przypominam też o super kosmetycznym rozdaniu na blogu Otulona zapachem :)

6 komentarzy:

  1. Faktycznie tania, jednak jeżeli nawilżenie takie słabe i uwidocznienie suchych skórek to ..lipa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie :) jak ktoś ma suchą cerę to niepolecam

      Usuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. to dobrze ze sie na nia nie skusilam,bo mialam w planach ta zielona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam u dziewczyn, że zielona też nie spełnia swojej roli i nie zakrywa zaczerwień skóry :/

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...